Jaká bude vaše náplň práce?

  • komplexní vedení mzdové agendy (roční zúčtování daně, výplaty, srážky ze mzdy, pracovní neschopnost, důchodové zabezpečení, docházka, atd.)
  • sestava účetních výkazů o mzdách
  • zpracování podkladů pro přiznání důchodu, rodinných přídavků, …
  • zpracování podkladů pro refundaci mezd
  • sestava účetních výkazů o mzdách
  • zpracování sociálního a zdravotního pojištění
  • komunikace s úřady
  • příprava výstupních dokumentů – ZL, ELDP, potvrzení o zaměstnání
  • organizace a zpracování ročního zúčtování daně pro zaměstnance
  • další povinnosti, které jsou standardem pro výkon zaměstnání mzdové účetní

Jaké jsou naše požadavky?

  • SŠ vzdělání (ekonomická oblast)
  • zkušenost pozici samostatné účetní výhodou
  • pečlivost
  • samostatnost
  • zodpovědnost
  • znalosti mzdových a pracovně právních předpisů
  • uživatelská znalost MS Office
  • trestní bezúhonnost
Mzdová účetní