Jaká bude Vaše náplň práce?

  • zpracování účetních operací dle pokynů vedoucí úseku
  • vypracování statických výkazů, podkladů pro peněžní ústavy
  • zaúčtování došlých faktur a jejich schvalování
  • vystavování tuzemských a zahraničních faktur
  • evidence vystavených faktur, dobropisů, zahr. faktur, …
  • provádění úhrad všech došlých faktur a jiných plateb z účtů společnosti
  • provádění případných fin. prostředků na účtech
  • odsouhlasení a potvrzování zápočtů a ostatní korespondence ohl. závazků

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • min.SŠ vzdělání (ekonomická oblast)
  • pečlivost
  • samostatnost
  • zodpovědnost
  • znalosti podvojného účetnictví, výhodou v soukromém sektoru
  • znalost práce na PC
  • trestní bezúhonnost
03. Účetní

Informace pro zaměstnance

Výpovědi se budou vydávat 31.10.2022 od 10:00 do 15:00. V případě dalších informací kontaktujte pana Bílka na tel. čísle 739 663 194, případně na telefon J.Hausmana 602 416 053.

http://akostruznicka.cz/wp-content/uploads/2022/10/PPT_informace-pro-zamestnance-k-24.10.2022.pdf